Přeskočit na hlavní obsah

Začátek září

 Poslední dny ani nevnímám, jak ten čas letí, dny se mi slévají v jeden celek, prakticky pořád se věnuju malé, stále se mi daří úspěšně kojit co dvě tři hodinky, což je fajn. I fyzicky se dávám do pořádku, na závod maratonu to ještě není, ale je to lepší.

Hlavně jsem ráda, že je se mnou teď doma přítel, protože mi se vším pomáhá, ale Julinka je zatím velké zlatíčko. Musím ji budit na kojení, je velký spáč, prakticky o ní ani nevím, když spinká. A je to velký jedlík, mám opravdu radost z toho, jak nám to spolu zatím hezky jde. 



Z jedné strany Julča, a z druhé Žofka, měla jsem strach, jak si na sebe ty dvě zvyknou, ale Žofka přijala nového člena domácnosti celkem vřele, nejvíce jí vadí, když malá pláče, to začne štěkat, takže je o zábavu postaráno. 



Julča s tatínkem, ten si ji vždycky po kojení ponosí, aby si ublinkla, a každý večer si spolu sednou k televizi, bohužel počasí teď moc nepřeje, takže s kočárkem jsme ještě pořádně nebyli. 


A od strejdy jsme dostali takového úžasného plyšového opičáka, Julinka se v něm úplně ztrácí, ale máme ho teď v posteli, dá se na něm krásně ležet.


Dny se nám teď trochu proměnily, ale pomalu si zvykám na určitý spánkový deficit, ale už nejsem ze všeho tak vyplašená jako na začátku. Je opravdu strašně krásné být mámou, koukat do očí svému děťátku a jenom tak si užívat pocit vzájemné blízkosti. 

Tak jsem si k těm letošním třicátinám, které budu mít za pár dní, nadělila ten nejkrásnější dárek, který nenahradí žádné peníze ani majetky. Rodinný kruh je nejvíc.

Děkuji Vám za přečtení a komentáře, přeji krásný den, Vaše Eliss ♥


Komentáře

  1. Krásná rodinka :) . Opičák mě vykouzlil úsměv na rtech už na facebooku - je vidět , že strejda je veselá kopa :) .

    OdpovědětVymazat
  2. Julinka je krásná. Přeju hodně zdraví a radosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Předem gratuluju k narozeninám a přeju, ať je J. pořád hodné miminko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jste opravdu krásná rodinka, hodně radosti a hlavně zdravíčko :)

    OdpovědětVymazat
  5. Eliss, nejdřív jsem na fotce s opičákem nemohla Julinku najít 😀 Krásné fotky, je vidět, že se u tatínka Julince hóóódně líbí. Moc zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Julinka je rozkošná 😍 fotka s opičákem je parádní, už jsem se nad ní rozplývala na FB. Takový obřík a taková panenka 😍 jsem ráda, že se máte krásně 💘😊

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky. Věřím, že si společné chvíle užíváte - moc vám to přeju. ❤

    Předem ti k narozeninám přeji hodně štěstí, zdraví, lásky a splněných přání. 🙂

    OdpovědětVymazat
  8. K narozeninám ti přeji všecičko nej, užívej si ten krásný pocit :).

    OdpovědětVymazat
  9. je hezké, že jste všichni spolu a užíváte si společný čas :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám to všem sluší. Přeji jen a jen pohodu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak už...

  ...jsme doma i s Julinkou, obě jsme v pořádku, až se dám trochu víc dohromady napíšu víc... Je to náročné, ale hrozně krásné... ♥♥

Tak si užíváme...

 Co jsem přijela z nemocnice cítím se líp, zvykám si na nový režim s miminkem, je to sice náročné, ale strašně krásné. Porod trval necelé tři hodinky, Julinka se narodila pětadvacátého srpna v 9:14, měřila 48 centimetrů a vážila 2 695 gramů.  Termín jsem měla dvanáctého září, narodila se o maličko dřív, ale je donošené miminko, a to je nejdůležitější. Všechno proběhlo celkem bez komplikací, akorát malá má novorozeneckou žloutenku, ta ale pomalu mizí. Rodila jsem přirozeně, v jednu hodinu v noci mi praskla plodová voda, ani jsem ještě necítila kontrakce, ty přišly až v autě. V porodnici mě vyšetřila doktorka, kontrakce byly ještě slabé, tak mě poslala na pokoj, ale do pár hodin se to začalo tak bolet, že jsem nemohla už ani sedět - a to jsem se předtím ještě na pokoji houpala na balonu, protože to jediné pomáhalo. A pak už se to rozjelo, v lékařské zprávě mám, že porod trval celkem 02:46. No nebylo to nic příjemného, ale řídila jsem se instrukcemi doktorky, ohledně dýchání a tlačení, pa

Září pomalu klepe na dveře...

 Konec srpna bývá většinou upršený a tak trochu laděný do podzimního hávu, letos ale léto pořád jede na plné obrátky. Období bouřek a dešťů opět vystřídaly tropy, i u nás na horách je nezvykle teplo, dneska se teploty pohybují kolem sedmadvaceti stupňů. Už ve čtvrtek nečekaně přijel domů přítel z Německa, protože se jim posunula práce, což mi udělalo samozřejmě velkou radost. Náš vztah je teď opravdu harmonický, vůbec se nehádáme, a pokud už je něco potřeba si vyříkat, tak je to v klidu. I já sama jsem překvapená z toho, jak celé těhotenství zvládám v psychické pohodě. Měla jsem na začátku strach, že to budu celé prožívat mnohem hůř, ale nemám teď už žádné výkyvy nálad ani hysterické záchvaty. Před otěhotněním jsem trpěla záchvaty panických atak, a hrozně moc věřím tomu, že už se nic podobného opakovat nebude. Miminko je pro mě strašně moc důležité, hrozně jsem si ho přála, a chci být dobrá máma a celé si to užít a předat tomu malému človíčkovi to nejlepší do budoucího života...  I fyz