Přeskočit na hlavní obsah

Sobotní propršené nákupy

 Celý pracovní týden po mě byl tentokrát dost šílený. Sice jsem si odpočinula ve čtvrtek, kdy byl státní svátek, ale v pátek už jsem zase musela na ranní. Původně bylo ale od šéfa avizováno, že v pátek dostaneme všichni dovolenou, abychom si prodloužili víkend. Nakonec, samozřejmě zase na poslední chvíli, nám s kolegyní oznámil, že na pondělí je velká objednávka, že prostě musíme v pátek přijít.

No super. Tak jsem si odpočinula alespoň ve čtvrtek, zajela jsem si na rychlovku do města, jenže byly zavřené obchody, tak jsem si zašla jen do lékárny, prošla se po městě a jela domů. Včera jsem přišla z práce úplně vyřízená - díky proměnlivému počasí jsem se parádně nachladila, bolí mě v krku, mám rýmu, a chvílemi mi přišlo, že mám i zvýšenou teplotu. 

A to bylo včera fajn počasí, svítilo sluníčko a cestou z práce jsem sundala i mikinu. Uvařila jsem si včera hrnec čaje, zalezla do postele s knížkou, a odpočívala. A hlavně jsem se pořádně prospala, spala jsem víc než osm hodin, což je u mě nezvyklé, ale ráno jsem se probudila fakt svěží. V krku mě ještě trochu bolí, ale myslím, že je to jen nachlazení. A kdyby něco, tak v pondělí půjdu k doktorce.

Dneska se počasí úplně otočilo. Ráno mrholilo, pak se to přelilo v hustý déšť, ale já si řekla, že i přesto vyrazím do města. Potřebovala jsem do drogerie, a taky hlavně koupit maso k obědu. V devět hodin jsem nasedla na autobus.

Jako první jsem navštívila svoji oblíbenou čajovnu a pražírnu kávy. Začíná podzim, ideální doba na to předzásobit se zásobou dobrých čajů. Sáhla jsem po své milované značce Basilur. 


Toto balení jsem už párkrát koupila, jedná se o směs černých a zelených čajů. Zelený je v balíčků jen jediný druh, a to Moroccan mint, ten úžasně mátově voní a chutná. Už se těším, až si večer k televizi uvařím horký šálek! 


Majitelka má krom krabiček vždycky k prodeji i kusové čaje. Ve velkém košíku je velký výběr, tak jsem si vzala ještě dva - další Basilur, tentokrát zelený čaj s malinou. A novinkou je pro mě značka Liran, tu jsem ještě neměla. Jsem zvědavá, jak mi bude citron s medem chutnat! 

Jako další jsem navštívila drogerii Rossmann. Už mi docházely pomalu sprchové gely, a taky jsem se chtěla podívat po nějaké voňavé soli do koupele, není nad si v sobotu večer napustit pěkně horkou vanu, parádně se zrelaxovat a dlouho si v ní poležet!


Nakonec jsem si vzala dvě soli. Značku Kneipp s názvem Goodbye stress (to opravdu potřebuju!). Tato sůl obsahuje přírodní esenciální rozmarýnový olej a extrakt z máty vodní. Podle další informace na obalu prý vůně pomůže hodit každodenní stres za hlavu. No, tak jsem zvědavá na tu vůni! 

Další sůl je od mé milované Isany. Good dreams s mořskou solí, levandulovým olejem a výtažky z vanilky. Vůně zklidňující levandule a aromatické vanilky uvolňuje smysly a rozptýlí stres všedního dne. No výborně, už mám dvě protistresové pomůcky! 


Jako další tu mám pleťovou masku Saltwater vibes. Obsahuje hyaluron a výtažky z mořských řas. Jestli jsem to z překladu pochopila správně, jedná se o plátýnkovou masku - tu jsem tedy ještě nikdy nevyzkoušela, vždy jem měla jen ty klasické roztírací. 


Poslední dva produkty od značky Isana, oba sprchové gely. Modrý je s mořskou solí, a neobsahuje silikony, což je dobrá zpráva. Voní tak jemně, nevtíravě, a opravdu je tam cítit závan moře. Červený je s hedvábnou vůní bobulí, když si přivoním, tak cítím převážně maliny, ale voní moc hezky.


Jako poslední jsem si koupila v drogerii bílou čokoládu s kokosem a jahodovými křupinkami. Doma jsem si prostudovala složení a příjemné překvapení je, že neobsahuje palmový olej. Jsem si jistá, že mi bude moc chutnat! 

Předposlední zastávka na mých nákupech vedla do knihkupectví. Tam jsem strávila asi dvacet minut. Jako první jsem si prošla bedýnky se zlevněnými knížkami. Ne vždy znamená to, že je kniha levnější, že musí být nutně špatná - ve slevách jsem často koupila hotové poklady.

Tentokrát mě zaujal český horor od Emila Křižky Hořká múza. 


Anotace slibuje pěkně temný horor, letmo jsem pročetla půlku první stránky, a opravdu mě to zaujalo, a jen doufám, že nebudu zklamaná! Na databázi knih má aktuální hodnocení šestasedmdesát procent, což rozhodně není málo. 


Povedlo se mi to špatně vyfotit, takže titulní stránka knížky je na fotce spolu s mým dalším úlovkem. Dusty: V nebezpečí.


Před měsícem jsem si koupila první díl této "psí" série - Dusty: Kamarádi navždy. Knížky jsou určené pro menší čtenáře, ale upřímně, vůbec mi to nevadí. První díl se mi líbil tolik, že jsem se rozhodla koupit si další pokračování.

To slibuje dost dramatický děj - vloupání, Dusty záhadně zmizí, přítomnost zločinecké bandy... A jelikož se mi prví díl moc líbil, tak jsem vážně natěšená na pokračování. Knížku jsem si prolistovala a s uspokojením zjistila, že nechybí pěkné ilustrace jako v předcházejícím díle. 

Po nákupu v knihkupectví jsem už jen rychle zaběhla pro maso a nějaké drobnosti, a pelášila na autobus. Nakonec jsem si upekla kuřecí stehna a jako přílohu rýži, zbylo mi ještě i na zítra, takže paráda.

No a teď už se vrhnu trochu na úklid, a jinak budu asi dneska polehávat, pít čajíčky a odpočívat. Doufám, že zítra už mi bude líp, protože na neschopenku se mi fakt nechce!

A co Vy? Jak jste si užili sobotu? Byli jste také na nákupech? Vaříte si rádi na podzim čaje? Zaujala Vás některá z knížek, které jsem si koupila, nebo Vás, milé dámy, kosmetické produkty? Napište mi do komentářů!

Děkuji Vám za přečtení a komentáře, přeji krásný víkend, a hlavně ať se Vás nechytne žádný podzimní bacil, Vaše Eliss ♥

Komentáře

  1. Zaujala mne sůl Goodbye stress a kokosová čokoláda s jahodami. Skvělá kombinace, to už by mohlo zafungovat. Měj se hezky, přeji pěkný víkend 😁😀

    OdpovědětVymazat
  2. Čaje si taky ráda vařím právě na podzim , protože je na ně nějak větší chuť než jindy . Co mi nesmí žádnej podzim a zimu chybět je čaj s příchutí jablko a skořice . V jinou část roku tenhle čaj vůbec nepiju a o to víc se pak těšim na tohle období .

    OdpovědětVymazat
  3. Ty značky čajů vůbec neznám. Soli do koupele jsou super. Také se ráda uvolnim ve vaně , a proto ji v koupelně preferuji. Sice všichni tvrdí, že sprchování je zdravější, ale vana tomu přece nebrání a nabízí právě i tu koupel.jinak syn měl volno i v pátek, tak jsme ve čtvrtek odjeli na chatu. V pátek odpoledne jsme zase jeli domů, protože bych se asi udřela. Knížku Di raději přečtu do.a na gauči. Dneska tedy letošním, hrabu se ve starých černobílých fotkách a plkám na blocích. 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Já si čaje vařím pořád, v zimě, v létě... Basilur je dobrá volba, mají zajímavé příchutě i dobré klasické černé a zelené čaje. Liran jako značku znám, ale tenhle konkrétně jsem neměla. Jsem zvědavá, jak ti bude chutnat - mně přijde věština medových příchutí takových umělých.
    Zaujaly mne sprcháče od Isany - vypadají zajímavě. Ale mám doma sprcháčů ještě několik, tak asi nebudu zvyšovat zásoby.
    Jinak jsem na chalupě - dopoledne jsem dovařovala povidla a pak už jsem jen lenošila s knížkou, odpoledne manžel natrhal další švestky, takže jedu další várku povidel a udělala jsem i švestkové čatní

    OdpovědětVymazat
  5. Mrzí mě, že na tebe něco skočilo :( ať je to brzy v pořádku! U nás na sobotu hlásily déšť, ale pršelo jen chvilku ráno, jinak bylo pod mrakem, ale teplo. S tím šéfem to máme podobně. Také mi psal na poslední chvíli, že mám jít suplovat :D vybrala sis hezké produkty :) mňam, čokoláda vypadá hodně dobře!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Omluva - nemoc

 Ahoj kamarádi a čtenáři, moc se omlouvám, ale teď pár dní nebudu přidávat žádné články. Skolila mě škaredá zimní viróza, asi jsem se někde nachladila - nejspíše v práci, kdy jsem přebíhala ze studeného skladu na vyhřátou dílnu... Hrozně mě bolí v krku, hlava, klouby a mám i horečku. Už v neděli mi bylo všelijak, ale pondělí jsem celé proležela v posteli, a hlavně jsem strašně unavená, pořád bych jen spala... Zatím jsem si vzala pondělí a úterý dovolenou, zítra jdu ráno k doktorce, počítám že do pátku budu mít neschopenku, tak snad o víkendu bych mohla přidat nový článek, ale uvidím... Cítím se fakt mizerně, tak doufám, že to nebude na antibiotika a je to fakt jenom virového původu. Děkuji Vám za pochopení, přeji krásné zimní dny hlavně bez nemoci, Vaše Eliss ♥ Koupila jsem si v lékárně horký nápoj a beru Acylpyrin. Žofka se mnou leží celý den, docela určitě ví, že mi není dobře a je příjemné ji mít u sebe.

Dnešní kontrola

 Dneska ráno jsem musela vstávat už v šest, protože jsem byla objednaná na kontrolu po třech týdnech na gynekologii. Ale stejně jsem byla vzhůru už od čtyř, se spánkem to mám teď takové rozhozené - jednou spím do osmi, pak zase vstanu už ve čtyři. Ale často to pak dospím i přes den. V sedm hodin jsem se vypravila na zastávku, bez snídaně, v batůžku pečlivě zavázanou skleničku s močí. No nebylo mi ráno moc dobře, jelikož jsem nesnídala, ale čekaly mě ještě odběry, a na ty se musí nalačno. V čekárně už přede mnou čekaly tři pacientky. Potěšilo mě, že jsem potkala kamarádku ze střední, která byla o ročník níž, dřív jsme spolu párkrát zašly na kávu, ale dlouho jsme spolu nemluvily, ani jsme si nepsaly. Dost mě překvapila sdělením, že má před maturitou - vždyť už dávno musela skončit, to mi nesedělo do počtu. A tak se rozpovídala o svých zdravotních problémech, kdy musela akutně na operaci s naštěstí nezhoubným nádorem na žlučníku.  A kvůli rekonvalescenci po operaci tak samozřejmě nedoděla

Dnešní kontrola u doktora

 V minulém článku, který pojednával o mých zdravotních potížích spojených s bušením srdce, tlakem v hlavě a pískání v uších, jsem zmiňovala, že dnes mám jít na kontrolu - doktor na pohotovosti to zdůrazňoval. Moje obvodní má opět dovolenou, takže jsem musela za zastupující lékařkou do nemocnice. Potíže nijak extra neustoupily. Včera v noci jsem nemohla vůbec usnout. Pořád se mi do hlavy vkrádaly špatné myšlenky - určitě umřu, srdce mi najednou přestane pracovat... Nemohla jsem tyto strašné věci dostat ven pryč z hlavy. K tomu se samozřejmě přidalo i bušení srdce. Tlaky v hlavě ale trochu povolily, i to pískání už je o něco snesitelnější. Ráno jsem tedy šla na autobus do města, a z autobusáku mi navazoval rychlý spoj do nemocnice. V čekárně nikdo nebyl, takže jsem jako při své minulé návštěvě vložila kartičku pojišťovny do přístroje, zmáčkla na displeji účel návštěvy, a sedla si do čekárny. Za chvíli už pro mě přišla sestra. Předala jsem jí svou lékařskou zprávu a vysvětlila, proč tu js