Přeskočit na hlavní obsah

Omluva - nemoc

 Milí blogoví přátelé a kamarádi,

vím, že to není tak dlouho, co jsem měla na začátku března pozastavený blog z důvodu nemoci. Tehdy to byl Covid-19, nyní jsem bohužel nemocná znovu, ale fyzicky je to pro mě horší než nákaza koronavirem.

Mám nejspíše silný zánět močového měchýře. Mám velké bolesti, které mi přecházejí až do zvracení, zvýšenou teplotu a zároveň záchvty zimnice. Nepamatuji si, kdy mi bylo tak zle, a to jsem měla záněty močového měchýře již několikrát.

BOlesti mi začaly včera odpoledne, z ničeho nic, a v noci jsem se neustále budila, chvílemi mi bylo horko a zima, a pak jsem už jenom utíkala zvracet. 

Zatím jsem doma, psala jsem email praktické doktorce a objednala se na vyšetření, kdy se ozve a kdy půjdu vůbec na vyšetření, to nevím, ale každopádně potřebuji neschopenku do práce.

Děkuji za pochopení, pokusím se alespoň v nejbližších dnech oběhnout Vaše blogy, pokud mi bude lépe a zaberou mi antibiotika.

Přeji Vám všem krásný den, hlavně hodně zdraví, Vaše Eliss ♥



Komentáře

  1. Eli, přeji brzké uzdravení. Vylež to v teple, ať jsi brzy v pořádku. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. To mě moc mrzí :( přeji Ti brzké uzdravení a posílám spoustu síly <3!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji brzké uzdravení, taky jsem včera asi patnáctkrát objímala záchodovou místu, takže soucítím.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéje, to je skutečně dost hrozné... tak ať je ti brzy lépe a léky zaberou!

    OdpovědětVymazat
  5. To je mi líto. Brzy se uzdrav. ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Eli, tak to není co závidět. Močový měchýř, to je vždycky hodně bolestivá záležitost. Držím palce, ať antibiotika brzo zaberou a jsi zase v pořádku. Moc zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji Ti brzké uzdravení!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Šup na pohotovost pro antibiotika! Akutní záněty močáku jsou zlo. Až to odezní, tak mně v počátečních fázích velmi pomáhá d-manosa (přírodní výtažek z propolisu), jedno od jaké firmy. Doporučuji, kudy chodím. Předtím jsem mívala ATB i několikrát ročně právě kvůli močovému měchýři a ledvinám, teď to zvládám jen s d-manosou. Třeba by ti taky mohla pomoct. Přeji brzké uzdravení a hlavně ať se zánět nevrací!

    OdpovědětVymazat
  9. Eli, moc Ti držím palce! Ať se dostaneš brzy na vyšetření a léky ať hned zaberou...

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji rychlý návrat zdraví))

    OdpovědětVymazat
  11. Eli,to tě lituji.Měla jsem ho v mládí a na ty bolesti nezapomněla.Naštěstí se mi to už nikdy nevrátilo.Držím palce,aby jsi byla brzy v pořádku

    OdpovědětVymazat
  12. Šmankote tak to mě mrzí, přeju aby bylo co nejdřív lépe!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Eliss,
    doufám, že ti bude brzy lépe. Třeba ti pomůže vidina toho, že jsi u mě na blogu vyhrála knižní giveaway:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. to mě mrzí, ať je brzy lépe :)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Ellis myslím na Tebe, aby jsi byla brzy zdravá! A soucítím s Tebou, protože trpím chronickými záněty močových cest celý život. Takže vím, jaké to je. A za nic se neomlouvej ! Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Elis, přeji brzké zlepšení zdraví, hlavně klid a teplo. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  17. Přeji rychlé a trvalé uzdravení, hlavně nic nepodceň, prý se to rádo vrací

    OdpovědětVymazat
  18. To mi připadá jako nějaká střevní chřipka. Sestřenka měla nedávno něco podobného, drželo ji to dokonce několik dní. Mám dojem, že byl problém s průjmem, jestli i zvracení, nevím. Takže možná nějakej virus. Neschopenku by ti měla snad napsat, přece s tímto nemůžeš nikam chodit. - Přeji rychlé uzdravní, na močový měchýř jsou výborné petrželové odvary, nebo i odvary z brusinek, taky borůvky. Nejhorší je u toho, že to řeže jak sviň. Hodně pij! I vodu, nejen čaje... Ať je líp.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak přeji brzké uzdravení..mKoho nezdolfl Civic, toho nezdolá už nic 🍀👍

    OdpovědětVymazat
  20. Eliss, to je děs! Doufám, že ti je už lépe a těšíš se z jara!
    Myslím na tebe, rychle se uzdrav! Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Eliss, snad už jsi fit! Toto onemocnění jsem taky několikrát měla, naposled loni. Jednou to bylo také hrozné. Když to na mne pomalu leze, preventivně beru doplněk stravy Urinal akut a pak se nemoc ani nedostaví.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Omluva - nemoc

 Ahoj kamarádi a čtenáři, moc se omlouvám, ale teď pár dní nebudu přidávat žádné články. Skolila mě škaredá zimní viróza, asi jsem se někde nachladila - nejspíše v práci, kdy jsem přebíhala ze studeného skladu na vyhřátou dílnu... Hrozně mě bolí v krku, hlava, klouby a mám i horečku. Už v neděli mi bylo všelijak, ale pondělí jsem celé proležela v posteli, a hlavně jsem strašně unavená, pořád bych jen spala... Zatím jsem si vzala pondělí a úterý dovolenou, zítra jdu ráno k doktorce, počítám že do pátku budu mít neschopenku, tak snad o víkendu bych mohla přidat nový článek, ale uvidím... Cítím se fakt mizerně, tak doufám, že to nebude na antibiotika a je to fakt jenom virového původu. Děkuji Vám za pochopení, přeji krásné zimní dny hlavně bez nemoci, Vaše Eliss ♥ Koupila jsem si v lékárně horký nápoj a beru Acylpyrin. Žofka se mnou leží celý den, docela určitě ví, že mi není dobře a je příjemné ji mít u sebe.

Dnešní kontrola

 Dneska ráno jsem musela vstávat už v šest, protože jsem byla objednaná na kontrolu po třech týdnech na gynekologii. Ale stejně jsem byla vzhůru už od čtyř, se spánkem to mám teď takové rozhozené - jednou spím do osmi, pak zase vstanu už ve čtyři. Ale často to pak dospím i přes den. V sedm hodin jsem se vypravila na zastávku, bez snídaně, v batůžku pečlivě zavázanou skleničku s močí. No nebylo mi ráno moc dobře, jelikož jsem nesnídala, ale čekaly mě ještě odběry, a na ty se musí nalačno. V čekárně už přede mnou čekaly tři pacientky. Potěšilo mě, že jsem potkala kamarádku ze střední, která byla o ročník níž, dřív jsme spolu párkrát zašly na kávu, ale dlouho jsme spolu nemluvily, ani jsme si nepsaly. Dost mě překvapila sdělením, že má před maturitou - vždyť už dávno musela skončit, to mi nesedělo do počtu. A tak se rozpovídala o svých zdravotních problémech, kdy musela akutně na operaci s naštěstí nezhoubným nádorem na žlučníku.  A kvůli rekonvalescenci po operaci tak samozřejmě nedoděla

Dnešní kontrola u doktora

 V minulém článku, který pojednával o mých zdravotních potížích spojených s bušením srdce, tlakem v hlavě a pískání v uších, jsem zmiňovala, že dnes mám jít na kontrolu - doktor na pohotovosti to zdůrazňoval. Moje obvodní má opět dovolenou, takže jsem musela za zastupující lékařkou do nemocnice. Potíže nijak extra neustoupily. Včera v noci jsem nemohla vůbec usnout. Pořád se mi do hlavy vkrádaly špatné myšlenky - určitě umřu, srdce mi najednou přestane pracovat... Nemohla jsem tyto strašné věci dostat ven pryč z hlavy. K tomu se samozřejmě přidalo i bušení srdce. Tlaky v hlavě ale trochu povolily, i to pískání už je o něco snesitelnější. Ráno jsem tedy šla na autobus do města, a z autobusáku mi navazoval rychlý spoj do nemocnice. V čekárně nikdo nebyl, takže jsem jako při své minulé návštěvě vložila kartičku pojišťovny do přístroje, zmáčkla na displeji účel návštěvy, a sedla si do čekárny. Za chvíli už pro mě přišla sestra. Předala jsem jí svou lékařskou zprávu a vysvětlila, proč tu js