Přeskočit na hlavní obsah

Omluva - nemoc

 Milí čtenáři a blogoví přátelé, velmi se Vám všem omlouvám, ale musím blog na pár dní pozastavit. Jsem nemocná. Mám horečku, kašel, a snad nejhorší je ta bolest hlavy, na kterou mi pořádně nezabírají žádné léky. Nebyla jsem dnes ani v práci.

Obávám se, že jsem si odněkud přinesla domů ten zrádný čínský virus. Už jsem volala doktorce, na testy jdu zítra, protože potřebuju neschopenku. Bohužel i když se člověk snaží dodržovat všechna pravidla a dbá o sebe, stejně onemocní. Není mi ale tak hrozně, kromě té nepříjemné bolesti hlavy, kašel není tak strašný a horečku mám zatím jen lehce zvýšenou. 

Nákazu bohužel roznesla u nás v obci ještě před zavřením školek jedna učitelka, jejíž přítel se vrátil ze Zanzibaru, nešel do karantény, stýkali se spolu, a povedená učitelka to stihla zanést mezi děti a nakazit další personál a několik dětí. Je to o zodpovědnosti každého z nás, a lidé jsou bohužel často sobečtí. 

Tak se Vám všem ještě moc omlouvám, doufám, že mi za pár dní bude lépe. Jsem zvědavá na ty testy, jaké to bude, a jsem si bohužel téměř jistá, že mám Covid. Kdyby mě jen tak nebolela ta hlava, mám ji opravdu jako střep.

Přeji Vám všem hodně zdraví, a ať se Vám tato nemoc, ale i ty ostatní, obloukem vyhnou. Pokusím se občas nahlédnout na Vaše blogy, doufám, že mi bude za pár dní lépe a budu se moct k psaní článků, protože mám hodně inspirace, jen teď není nálada ani chuť...

Doufám, že zůstanete mému blogu věrni i nadále a omluvíte tento výpadek. Přeji Vám hlavně hodně zdraví, Vaše Eliss ♥

PS: Zrovna před pár dny jsem začala číst knihu Pandemie od Robina Cooka, ale asi ji vyměním za něco víc odpočinkového...



Komentáře

  1. šetři se, a ať je brzy lépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji ti, aby ses brzy uzdravila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce na lehký průběh a rychlé uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  4. Snad to bude brzo lepší :-)
    Jen mě zaráží, že letos snad nikdo nemá chřipku? Je to docela zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  5. Negativní test a brzké vyzdravení.

    OdpovědětVymazat
  6. Eli, doufám, že to nebude nic vážného. Drž se a brzo se uzdrav. Moc zdravím a držím palce ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Jéje, to je tedy vážně nemilé. Tak přeju, aby bolest hlavy co nejdřív pominula a bylo ti co nejdřív zase dobře. A hodně protilátek! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mrzí mě, že ti není dobré, zvlášť, když to vypadá na covid.
    Doufám, že test dopadne dobře a tobě bude brzy lépe. Drž se! 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Tak přeju, ať jsi zase brzy fit!

    OdpovědětVymazat
  10. Jejda mane :( přeji brzké uzdravení! <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  11. Je toho teď i okolo nás hodně.
    Přeji ať jsi brzy v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  12. Eliss, přeji ti v lepším případě negativní test a v horším alespoň lehký průběh.

    OdpovědětVymazat
  13. Ellis, přeju Ti ať se brzy uzdravíš. Nikam nespěchej, ono to ani nejde. Vím, o čem mluvím. A neomlouvej se, o mě tedy nepřijdeš, já si počkám, až se uzdravíš a budu sem zase ráda chodit. HODNĚ ZDRAVÍ ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Eliss, brzy se uzdrav :) Knihu, co teď čtu - Řeky Londýna - mi půjčila moje dcera, čte se lehce, zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ať to dopadne co nejlépe, pokud možno zcela be covidu.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak at je ti brzo lépe a potíže pominou

    OdpovědětVymazat
  17. Doufejme že je to jen chřipka (existuje pořád, znám pár lidí 😉) a test vyjde negativní . A kdyby přece jen ne, ať je průběh lehký 🤞🤞

    OdpovědětVymazat
  18. Eli, přeji Ti brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  19. Vím, o čem píšeš, ta bolest hlavy je pekelná, ale přejde...držím palce aby to bylo co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  20. Eliss, hodně zdraví, ať je ti brzy lépe

    OdpovědětVymazat
  21. Tak snad ti bude, co nejdříve lépe. :-) Lidi jsou bohužel bezohlední :-(

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Eliss,
    doufám, že ti bude brzy lépe!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Brzy se uzdrav a odpočívej. Držím palce, aby bylo lp co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  24. Přeji brzké uzdravení (a v případě Toho fujfuj co nejlehčí průběh). No jo, kdyby lidé byli více zodpovědní, nemuselo by být tolik špatných věcí, ale to by asi jeden chtěl už moc... Jinak doporučuji četbu opravdu vyměnit za něco odpočinkovějšího. Já teď čtu Tak pravil hlemýžď.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak hlavně aby se to nerozjelo a zůstalo jen u zvýšené teploty a bolesti hlavy :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ať je ti brzy dobře, tyhle nezpovědní lidé jsou super no, takhle se z toho nevyhrabeme nikdy .

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  27. Hlavně, ať ti je brzy lépe <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Omluva - nemoc

 Ahoj kamarádi a čtenáři, moc se omlouvám, ale teď pár dní nebudu přidávat žádné články. Skolila mě škaredá zimní viróza, asi jsem se někde nachladila - nejspíše v práci, kdy jsem přebíhala ze studeného skladu na vyhřátou dílnu... Hrozně mě bolí v krku, hlava, klouby a mám i horečku. Už v neděli mi bylo všelijak, ale pondělí jsem celé proležela v posteli, a hlavně jsem strašně unavená, pořád bych jen spala... Zatím jsem si vzala pondělí a úterý dovolenou, zítra jdu ráno k doktorce, počítám že do pátku budu mít neschopenku, tak snad o víkendu bych mohla přidat nový článek, ale uvidím... Cítím se fakt mizerně, tak doufám, že to nebude na antibiotika a je to fakt jenom virového původu. Děkuji Vám za pochopení, přeji krásné zimní dny hlavně bez nemoci, Vaše Eliss ♥ Koupila jsem si v lékárně horký nápoj a beru Acylpyrin. Žofka se mnou leží celý den, docela určitě ví, že mi není dobře a je příjemné ji mít u sebe.

Dnešní kontrola

 Dneska ráno jsem musela vstávat už v šest, protože jsem byla objednaná na kontrolu po třech týdnech na gynekologii. Ale stejně jsem byla vzhůru už od čtyř, se spánkem to mám teď takové rozhozené - jednou spím do osmi, pak zase vstanu už ve čtyři. Ale často to pak dospím i přes den. V sedm hodin jsem se vypravila na zastávku, bez snídaně, v batůžku pečlivě zavázanou skleničku s močí. No nebylo mi ráno moc dobře, jelikož jsem nesnídala, ale čekaly mě ještě odběry, a na ty se musí nalačno. V čekárně už přede mnou čekaly tři pacientky. Potěšilo mě, že jsem potkala kamarádku ze střední, která byla o ročník níž, dřív jsme spolu párkrát zašly na kávu, ale dlouho jsme spolu nemluvily, ani jsme si nepsaly. Dost mě překvapila sdělením, že má před maturitou - vždyť už dávno musela skončit, to mi nesedělo do počtu. A tak se rozpovídala o svých zdravotních problémech, kdy musela akutně na operaci s naštěstí nezhoubným nádorem na žlučníku.  A kvůli rekonvalescenci po operaci tak samozřejmě nedoděla

Dnešní kontrola u doktora

 V minulém článku, který pojednával o mých zdravotních potížích spojených s bušením srdce, tlakem v hlavě a pískání v uších, jsem zmiňovala, že dnes mám jít na kontrolu - doktor na pohotovosti to zdůrazňoval. Moje obvodní má opět dovolenou, takže jsem musela za zastupující lékařkou do nemocnice. Potíže nijak extra neustoupily. Včera v noci jsem nemohla vůbec usnout. Pořád se mi do hlavy vkrádaly špatné myšlenky - určitě umřu, srdce mi najednou přestane pracovat... Nemohla jsem tyto strašné věci dostat ven pryč z hlavy. K tomu se samozřejmě přidalo i bušení srdce. Tlaky v hlavě ale trochu povolily, i to pískání už je o něco snesitelnější. Ráno jsem tedy šla na autobus do města, a z autobusáku mi navazoval rychlý spoj do nemocnice. V čekárně nikdo nebyl, takže jsem jako při své minulé návštěvě vložila kartičku pojišťovny do přístroje, zmáčkla na displeji účel návštěvy, a sedla si do čekárny. Za chvíli už pro mě přišla sestra. Předala jsem jí svou lékařskou zprávu a vysvětlila, proč tu js