Přeskočit na hlavní obsah

Knižní recenze 20 Noční strach

Autor: John Lutz
Žánr: Krimi, Thriller
Mé hodnocení: 65%
Obsah: Přichází se západem slunce a rozsévá smrt. Z New Yorku si udělal soukromou střelnici. Mezi jeho obětmi byli muži i ženy, Newyorčané i turisté, děti i starci.
Policistům se doslova směje do obličeje a posílá jim další výhružky.
Vražedné řádění je ochoten zastavit pouze pod podmínkou, že jej převezme policista na penzi Vin Repetto.
Ten zprvu váhá, protože se nechce vracet kvůli své manželce a dceři. Když se však stane na vlastní oči svědkem vrahova řádění, vrací se k policejnímu sboru.
Hra na kočku a na myš může začít...
Hodnocení: Ze všech knížek které jsem zatím od Lutze četla mi tato přišla nejslabší.
Je tu na můj vkus moc vražd - chápu že k detektivkám to tak nějak patří, ale čeho je moc toho je příliš.
Ale zase oceňuji nahlédnutí do vrahova profilu - jeho dětství, mládí a tím vlastně i pohnutky k jeho jednání.
Je to takové odpočinkové čtení - nenadchne, neurazí. Jediný zapamatovatelný okamžik je pro mě ten s hodným bezdomovcem.
Na další přečtení už to ale určitě nebude. Můžu doporučit všem milovníkům nenáročných detektivek.
A co Vy? Četli jste tuto knížku nebo se na ni chystáte? Napište mi do komentářů, doufám že se Vám dnešní recenze líbila.
Přeji pěkný den, Vaše Eliss ♥
Výsledek obrázku pro Noční strach

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Omluva - nemoc

 Ahoj kamarádi a čtenáři, moc se omlouvám, ale teď pár dní nebudu přidávat žádné články. Skolila mě škaredá zimní viróza, asi jsem se někde nachladila - nejspíše v práci, kdy jsem přebíhala ze studeného skladu na vyhřátou dílnu... Hrozně mě bolí v krku, hlava, klouby a mám i horečku. Už v neděli mi bylo všelijak, ale pondělí jsem celé proležela v posteli, a hlavně jsem strašně unavená, pořád bych jen spala... Zatím jsem si vzala pondělí a úterý dovolenou, zítra jdu ráno k doktorce, počítám že do pátku budu mít neschopenku, tak snad o víkendu bych mohla přidat nový článek, ale uvidím... Cítím se fakt mizerně, tak doufám, že to nebude na antibiotika a je to fakt jenom virového původu. Děkuji Vám za pochopení, přeji krásné zimní dny hlavně bez nemoci, Vaše Eliss ♥ Koupila jsem si v lékárně horký nápoj a beru Acylpyrin. Žofka se mnou leží celý den, docela určitě ví, že mi není dobře a je příjemné ji mít u sebe.

Dnešní kontrola

 Dneska ráno jsem musela vstávat už v šest, protože jsem byla objednaná na kontrolu po třech týdnech na gynekologii. Ale stejně jsem byla vzhůru už od čtyř, se spánkem to mám teď takové rozhozené - jednou spím do osmi, pak zase vstanu už ve čtyři. Ale často to pak dospím i přes den. V sedm hodin jsem se vypravila na zastávku, bez snídaně, v batůžku pečlivě zavázanou skleničku s močí. No nebylo mi ráno moc dobře, jelikož jsem nesnídala, ale čekaly mě ještě odběry, a na ty se musí nalačno. V čekárně už přede mnou čekaly tři pacientky. Potěšilo mě, že jsem potkala kamarádku ze střední, která byla o ročník níž, dřív jsme spolu párkrát zašly na kávu, ale dlouho jsme spolu nemluvily, ani jsme si nepsaly. Dost mě překvapila sdělením, že má před maturitou - vždyť už dávno musela skončit, to mi nesedělo do počtu. A tak se rozpovídala o svých zdravotních problémech, kdy musela akutně na operaci s naštěstí nezhoubným nádorem na žlučníku.  A kvůli rekonvalescenci po operaci tak samozřejmě nedoděla

Dnešní kontrola u doktora

 V minulém článku, který pojednával o mých zdravotních potížích spojených s bušením srdce, tlakem v hlavě a pískání v uších, jsem zmiňovala, že dnes mám jít na kontrolu - doktor na pohotovosti to zdůrazňoval. Moje obvodní má opět dovolenou, takže jsem musela za zastupující lékařkou do nemocnice. Potíže nijak extra neustoupily. Včera v noci jsem nemohla vůbec usnout. Pořád se mi do hlavy vkrádaly špatné myšlenky - určitě umřu, srdce mi najednou přestane pracovat... Nemohla jsem tyto strašné věci dostat ven pryč z hlavy. K tomu se samozřejmě přidalo i bušení srdce. Tlaky v hlavě ale trochu povolily, i to pískání už je o něco snesitelnější. Ráno jsem tedy šla na autobus do města, a z autobusáku mi navazoval rychlý spoj do nemocnice. V čekárně nikdo nebyl, takže jsem jako při své minulé návštěvě vložila kartičku pojišťovny do přístroje, zmáčkla na displeji účel návštěvy, a sedla si do čekárny. Za chvíli už pro mě přišla sestra. Předala jsem jí svou lékařskou zprávu a vysvětlila, proč tu js