Přeskočit na hlavní obsah

Podzim je v plném proudu!

 Pomalu se blíží konec října, a nastává období typických podzimních plískanic. Skoro celý týden u nás bylo škaredě, pršelo, ale včera a dneska se konečně udělalo celkem hezky, sice je pořád tak trochu chladněji, ale aspoň to sluníčko vykouklo. 

Od neděle jsem s Julinkou sama doma, přítel odcestoval do práce, ale zvládáme to spolu moc dobře. No a protože se dneska konečně udělalo hezky, vyjela jsem si s kočárkem do města na tradiční městské trhy. 


Snažím se vždycky tyto výjezdy naplánovat tak, aby byla Julča po jídle, pěkně přebalená, a nejlépe mi tedy valnou část výletu prospala. Dneska to úplně nevyšlo, ale byla celkem hodná. Bohužel trhy byly celkem chudé, i díky povodním se nezúčastnili někteří tradiční prodejci, ale něco málo jsem nakoupila.

Celé jsem si to prošla, a ještě jsem měla dost času, tak jsem si sedla do parčíku, a samozřejmě Julinka začala mít hlad. Měla jsem na sobě delší kabát a volný svetr, takže jsem Julinku mohla v klidu nakrmit, a v parčíku stejně skoro nikdo nebyl. Nijak jsem se neobnažovala, Julča se nakrmila, takže proč ne, když to jde takhle nenápadně. 

Cestou domů mě ale dost rozladilo, že mi nikdo nepomohl s kočárkem z autobusu. Samí mladí, sluchátka na uších, no nakonec mi pomohl řidič, protože zrovna u naší zastávky takový špatně vyřešený nadjezd, že bych se i s kočárkem vyklopila. Na oběd jsem si dala řízek, večer se tu stavila kamarádka, prostě fajn den. 

V úterý jsme byli na preventivní prohlídce u dětské doktorky, Julinka krásně přibírá, už váží krásných 4 245 gramů, no pěkně se pronese, když ji nesu do postýlky! Přístě už jsme taky objednané na očkování, hexavakcínou, to je ta kombinace proti šesti nemocem. 



Takhle Žofka hlídá svoji malou kamarádku.



Neodolala jsem a koupila jsem si rakytníkový sirup s pomerančem. Lahev je nádherná, a ta ozdoba ze sušených květin nemá chybu! Přímo ideální kombinace na chladné podzimní dny! Sladké pití si dávám příležitostně, ale tento sirup si určitě dám každé ráno do čaje - je opravdu vynikající, chuť je přírodní, není nijak přehnaně přeslazený, prostě tak akorát!



A pak mi také učarovala tato malá roztomilá dýně, ruční výroby, je to pěkná podzimní dekorace. Takže zatím je všechno v pořádku, ráda jsem si dneska po delší době vyjela ven, pořád u nás ještě pokračují opravy po povodních, ale už to všechno vypadá opravdu o dost lépe, ve městě už jde skoro všude plyn, až na pár odběrných míst.

Takže teď popíjím výborný sirup, Julinka spinká v postýlce, máme tu krásně teploučko, dřevo v krbu praská, takový pěkný, podzimní pohodový páteček! 

Přeji Vám všem krásný víkend, děkuji za přečtení a komentáře, Vaše Eliss ♥

Komentáře

  1. U nás taky měli bejt trhy , ale kvůli silnýmu větru minulej víkend je zrušili . Stejně bych tam nemohla , takže mě potěšilo mě mají novej termín - 17 . listopadu . Snad to vyjde . Užívejte podzimu všechny 3 ( počítám i Žofku ) .

    OdpovědětVymazat

  2. Jelínka roste před očima. Trhy jsou nyní asi všude. Mějte se všichni krásně. Ten krb s praskajícím dřevem ti trochu závidím. V paneláku máme kapku jinou atmosféru. 😄

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tak už...

  ...jsme doma i s Julinkou, obě jsme v pořádku, až se dám trochu víc dohromady napíšu víc... Je to náročné, ale hrozně krásné... ♥♥

To je pravé štěstí...

 Nový režim s miminkem se nám už pomalu zabíhá, zítra jdeme k dětské paní doktorce na další kontrolu, Julinka hezky roste, oblečky, které měla velké, už jsou jí pomalu akorát. Pořád intenzivně kojím, malá má hlad co dvě tři hodiny, v noci vydrží někdy i trochu déle, ale nemusím ji kvůli krmení budit.  Fyzicky už se cítím dobře, žádné bolesti nemám, mám dojem, že se to všechno pěkně hojí. Poslední dny mám strašnou chuť na mléčné věci, prakticky pořád piju mléko, jogurty, sýry, ale to je asi kvůli tomu kojení.  Už se nám ten nový režim tak trochu zaběhl. Ale sranda je, že se Julinka skoro vždycky při přebalování buď počůrá nebo pokaká, takže jsem nejprve dala na přebalovací podložku bavlněnou plenu - jenže tu musím pořád dokola přepírat - samozřejmě jich mám několik, ale je to vody a vody! A na tu gumovou přebalovací podložku ji nechci pokládat, protože mi přijde studená.  Už jsme byli i na ortopedii, na ultrazvuk kyčlí, zatím je vše v pořádku, na další jdeme v říjnu.  Je úžasné pozorova

Tak si užíváme...

 Co jsem přijela z nemocnice cítím se líp, zvykám si na nový režim s miminkem, je to sice náročné, ale strašně krásné. Porod trval necelé tři hodinky, Julinka se narodila pětadvacátého srpna v 9:14, měřila 48 centimetrů a vážila 2 695 gramů.  Termín jsem měla dvanáctého září, narodila se o maličko dřív, ale je donošené miminko, a to je nejdůležitější. Všechno proběhlo celkem bez komplikací, akorát malá má novorozeneckou žloutenku, ta ale pomalu mizí. Rodila jsem přirozeně, v jednu hodinu v noci mi praskla plodová voda, ani jsem ještě necítila kontrakce, ty přišly až v autě. V porodnici mě vyšetřila doktorka, kontrakce byly ještě slabé, tak mě poslala na pokoj, ale do pár hodin se to začalo tak bolet, že jsem nemohla už ani sedět - a to jsem se předtím ještě na pokoji houpala na balonu, protože to jediné pomáhalo. A pak už se to rozjelo, v lékařské zprávě mám, že porod trval celkem 02:46. No nebylo to nic příjemného, ale řídila jsem se instrukcemi doktorky, ohledně dýchání a tlačení, pa