Přeskočit na hlavní obsah

Předvánoční návštěva a překvapení

 Dnešní článek je přednastavený, napsala jsem ho už včera, protože na Štědrý den máme v plánu návštěvy rodiny a přátel, a večer si chceme udělat pohodu a klídek s přítelem. 

Jedna předvánoční nadílková návštěva mě potěšila už ve středu. Zastavila se u nás na chvíli moje máma s přítelem. Na vánoční svátky totiž odjeli na hory, kde mají zamluvenou chatu, takže jsme se dohodli, že si dárky předáme předem.

Máma avizovala, že dostaneme jen pár malých dárečků. Ten největší jsme dostali už na podzim, a sice krásný proutěný košík na dřevo. Už roky topíme dřevem, a bylo opravdu nepraktické tahat kusy dřeva po schodech nahoru v náručí. Je to opravdu super praktická věc, která ušetří spoustu kroků a také sprostých slov, když se dřevo začalo kutálet po schodech dolů.

Nachystala jsem pro návštěvu jednohubky, pár zákusků a chipsy. Na pití jsem měla džus, nakonec jsme si ale dali nealko šampaňské, které mi sice na začátku připadalo kyselé, ale nakonec jsem si na zvláštní chuť zvykla a opravdu mi zachutnalo. 

Posezení bylo moc fajn. Bydlíme s mámou kousek od sebe, ve stejné obci, ale díky práci se nestíháme zase tolik vídat. Předali jsme si dárky, popřáli si krásné svátky, a předali si dárečky. Pro mámu jsem měla nachystanou dárkovou taštičku s různými druhy sypaných čajů, no a pro jejího přítele dárkový set s potřebami k holení.

Asi jsem balíčky měla dát pod stromeček a rozbalit až na Štědrý den. Ale když já jsem byla tak nedočkavá, takže jsem se dala do rozbalování. Víte, co mi vždycky udělá největší radost? Že máma myslí i na naši fenku Žofinku, a vždycky dostane balíček i ona.

Letos tedy Žofka od Ježíška dostala tuto krásnou plyšovou veverku. V hlavičce má pískátko, a v končetinách nějakou zvláštní šustivou výplň, jeto zvuk jako když se rozbaluje oplatek. Žofka si hračku hned oblíbila, teď nám nenosí nic jiného ráno do postele, a opravdu perfektně si s ní vyhraje.



Než jsem stihla veverku vyfotit, Žofka už jí stihla krapet pomuchlat bříško. Opravdu roztomilá a úžasná hračka!

Nejraději dostávám praktické dárky. K narozeninám mi máma pravidelně kupuje velké balení pracího prášku, které nám s přítelem vydrží opravdu dlouho. Takže mě neurazí ani kosmetika, nebo nějaké věci do domácnosti.



Při prvním pohledu jsem si myslela, že produkty značky Ameté jsou mýdla. Jedná se ale o šumové pastilky do koupele, na které jsem opravdu zvědavá! Malinový sprchový gel téže značky jsem už stihla vyzkoušet, a opravdu perfektně voní!


S novou čepicí to Ježíšek opravdu vychytal. Jednu jsem totiž letos někde ztratila cestou do práce. Akorát je mi o kousíček větší, ale zase lepší, než kdyby měla být příliš malá! Navíc ta barva je fajn, na fotce to není moc vidět, ale odstín je pěkně béžový.




Sladkostmi nikdy nepohrdnu. Na první fotografii jsou marcipánové kmeny. Marcipán mi nevadí, ale na můj vkus byla kokina moc sladká. Zato čokoládky Merci v ovocné limitované edici mi chutnaly moc. Nejlepší příchuť je za mě višeň a jahoda. Velkou čokoládovou kouli Ferrero Rocher mám ještě schovanou ve spíži.




A nakonec tu mám krásné vánoční ubrousky, které jsme použili i při vánoční večeři. Z dárečků mám velkou radost, protože jsou praktické, což vždycky ocením nejvíce. Nejvíce mě ale potěšil plyšový dáreček pro Žofinku.

Děkuji za přečtení a komentáře, přeji krásný Štědrý den, Vaše Eliss ♥


Komentáře

  1. Já mám nejraději jako dárek blbinky a kuriozity.
    Letos mi Ježíšek přinesl i jednu starou novoroční pohlednici.
    Potěšila mne velice, neboť mne hned napadl jak ji požít na svém blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od neteřinky dostala úžasný dárek, ozdobu ve tvaru coversky.kdo by řekl, že si všímá😊

      Vymazat
  2. Je fajn,že i zvířátka dostávají dárky - u nás taky a čepice moc krásná . Užívejte svátky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To bylo hezké dárkové povídání :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. to je od maminky vážně hezké :) my také dáváme našemu čtyřnohému dárečky... a ne jeden :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké dárky :) také mám ráda praktické dárky. Šamponem a sprcháčem nikdy nepohrdnu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Omluva - nemoc

 Ahoj kamarádi a čtenáři, moc se omlouvám, ale teď pár dní nebudu přidávat žádné články. Skolila mě škaredá zimní viróza, asi jsem se někde nachladila - nejspíše v práci, kdy jsem přebíhala ze studeného skladu na vyhřátou dílnu... Hrozně mě bolí v krku, hlava, klouby a mám i horečku. Už v neděli mi bylo všelijak, ale pondělí jsem celé proležela v posteli, a hlavně jsem strašně unavená, pořád bych jen spala... Zatím jsem si vzala pondělí a úterý dovolenou, zítra jdu ráno k doktorce, počítám že do pátku budu mít neschopenku, tak snad o víkendu bych mohla přidat nový článek, ale uvidím... Cítím se fakt mizerně, tak doufám, že to nebude na antibiotika a je to fakt jenom virového původu. Děkuji Vám za pochopení, přeji krásné zimní dny hlavně bez nemoci, Vaše Eliss ♥ Koupila jsem si v lékárně horký nápoj a beru Acylpyrin. Žofka se mnou leží celý den, docela určitě ví, že mi není dobře a je příjemné ji mít u sebe.

Dnešní kontrola

 Dneska ráno jsem musela vstávat už v šest, protože jsem byla objednaná na kontrolu po třech týdnech na gynekologii. Ale stejně jsem byla vzhůru už od čtyř, se spánkem to mám teď takové rozhozené - jednou spím do osmi, pak zase vstanu už ve čtyři. Ale často to pak dospím i přes den. V sedm hodin jsem se vypravila na zastávku, bez snídaně, v batůžku pečlivě zavázanou skleničku s močí. No nebylo mi ráno moc dobře, jelikož jsem nesnídala, ale čekaly mě ještě odběry, a na ty se musí nalačno. V čekárně už přede mnou čekaly tři pacientky. Potěšilo mě, že jsem potkala kamarádku ze střední, která byla o ročník níž, dřív jsme spolu párkrát zašly na kávu, ale dlouho jsme spolu nemluvily, ani jsme si nepsaly. Dost mě překvapila sdělením, že má před maturitou - vždyť už dávno musela skončit, to mi nesedělo do počtu. A tak se rozpovídala o svých zdravotních problémech, kdy musela akutně na operaci s naštěstí nezhoubným nádorem na žlučníku.  A kvůli rekonvalescenci po operaci tak samozřejmě nedoděla

Dnešní kontrola u doktora

 V minulém článku, který pojednával o mých zdravotních potížích spojených s bušením srdce, tlakem v hlavě a pískání v uších, jsem zmiňovala, že dnes mám jít na kontrolu - doktor na pohotovosti to zdůrazňoval. Moje obvodní má opět dovolenou, takže jsem musela za zastupující lékařkou do nemocnice. Potíže nijak extra neustoupily. Včera v noci jsem nemohla vůbec usnout. Pořád se mi do hlavy vkrádaly špatné myšlenky - určitě umřu, srdce mi najednou přestane pracovat... Nemohla jsem tyto strašné věci dostat ven pryč z hlavy. K tomu se samozřejmě přidalo i bušení srdce. Tlaky v hlavě ale trochu povolily, i to pískání už je o něco snesitelnější. Ráno jsem tedy šla na autobus do města, a z autobusáku mi navazoval rychlý spoj do nemocnice. V čekárně nikdo nebyl, takže jsem jako při své minulé návštěvě vložila kartičku pojišťovny do přístroje, zmáčkla na displeji účel návštěvy, a sedla si do čekárny. Za chvíli už pro mě přišla sestra. Předala jsem jí svou lékařskou zprávu a vysvětlila, proč tu js