Přeskočit na hlavní obsah

Rozmařilý duben

 Je teprve třetího dubna, ale musím říct, že počasí je opravdu krásně aprílové. Včera bylo ráno krásné, jarní počasí, celkem i teplo, ale odpoledne už se rychle zatáhlo a přišla krátká sprška, zato večer pršelo mohutně, dokonce foukal i vítr. A dnes bylo zase přes den hezky, tak jsem si v devět hodin ráno vyjela do města. Potřebovala jsem totiž na úřady.

Za minulý měsíc mi nepřišla nemocenská, ačkoliv chodí tak kolem patnáctého. Ještě před Velikonocemi jsem to urgovala u sestry, která zapomněla poslat na sociálku lístek na peníze. No, zapomněla, já jsem udělala tu chybu, že jsem nenahlásila sestře, že jsem na neschopence. Vypisoval mi ji totiž doktor, ale prý se to pak musí ještě hlásit sestřičce, aby si opsala údaje z té papírové neschopenky do počítače. No, přišlo mi to takové zmatečné. 

Fakt mě nenapadlo, že když mi doktor zakládá neschopenku, měla bych to ještě hlásit sestřičce. Tak už budu vědět pro příště. Jenže na úřadě jsem zjistila, že sestra doposud lístek na peníze neposlala. Úřednice mě ujišťovala, že peníze budou vyplaceny zpětně, což je fajn, ale složenky nepočkají, že... Tak jsem z úřadu šla přímo do ordinace. Naštěstí jsem tam byla mezi prvními, ordinační hodiny měly být až za dvacet minut.

Na řadu jsem teda přišla skoro hned. Ukázala jsem sestře tu papírovou neschopenku s tím, že jdu z úřadu, a lístek na peníze ještě nepřišel. Hrozně se divila, prý to posílala dneska, tak by to na úřadě už mohlo být. Přišlo mi divné, že až dneska, když jsem to urgovala minulý týden, ještě jsem jí do telefonu diktovala číslo neschopenky, podle kterého si ji našla v počítači. Tak doufám, že už to bude v pořádku, a peníze přijdou co nejdřív.

Nakonec jsem měla dost času, než mi jel autobus domů, tak jsem si vyrazila na nákup. Obědy pořád beru ze školní jídelny, už se mi do sebe daří i nasoukat občas kus masa - když je to třeba v polévce, nakrájené na drobné kousky. Když to maso nežvýkám, tak to jde. Ono je to totiž hrozně zvláštní - i když mi určitá jídla "smrdí," nakonec je sním. 

Koupila jsem si zapečený rohlík se sýrem a kečupem, zašla do Alberta na nákup a šla čekat na autobus. Doma jsem měla na oběd hovězí vývar, a kuřecí steak s bramborem. Alespoň kus masa jsem snědla, rozmačkala jsem ty brambory a do toho nadrobno nakrájela maso. A šlo to, ale stejně u mě pořád vedou sladká jídla - takové těstoviny s mákem, nebo kynuté knedlíky, mňam! 

Jinak po zdravotní stránce je to pořád na houpačce. Začala mě bolet záda, hodně na pravé straně. Kýla v levém třísle se naštěstí nezvětšuje, ale občas to pekelně bolí. Hlavně večer v posteli mě chytnou křeče, no a i návštěvy toalety jsou dost bolavé a nepříjemné. Ale ta boule se nijak nezvětšuje, snažím se nic těžkého nenosit, a když už, tak pravou rukou.

A už taky začínám pomalu chystat pokojíček. Celý jsem ho vyklidila, musíme ale vymalovat, a koupit nábytek. Super je, že nemusím nic moc nového kupovat, sousedka má totiž skoro dvouroční holčičku, takže mi prodala spoustu věcí, včetně chodítka, houpačky pro miminko, a spousty oblečků. No mám radost, a těším se, až začneme pokojíček hezky dávat dohromady, už mám na internetu vyhlédnutý nějaký nábytek, tak uvidíme, jak to půjde. 

Dny doma mi plynou teď strašně rychle. Je to paradox - když jsem chodila do práce, měla jsem pocit, že nic nestíhám, a teď, když jsem doma, není to o nic lepší. Hodně teď uklízím, třídím staré, nepotřebné věci, udělala jsem generální úklid v kuchyni, no pořád se snažím něco dělat. Sice pomalu, protože někdy mi fakt není dobře, ale i to se počítá! 

Hrozně se těším na miminko, a i ty menší přípravy mi dělají velkou radost. Jen se modlím, aby všechno dobře dopadlo...

Když bylo dneska tak hezky, zašla jsem si na menší procházku. Jaro už je v rozpuku, kolem se to začíná zelenat, do konce týdne mají být pořád vysoké teploty, tak si říkám, že by už letos nenapadl žádný sníh? Letos v prosinci jsme si ho užili docela dost, tak bych se vůbec nezlobila... 




Zastavila jsem se ještě na skok k mamce na zahrádku, krásně už jí kvetou tulipány a narcisky. 





Obloha opravdu krásně čarovala, a je fajn vidět, jak to kolem pomaličku začíná kvést, a zelenat se. Hned je člověk veselejší! Taky hmyz je už celkem aktivní, zahlédla jsem po cestě několik ploštic, a doma mi už létaly minimálně dvě mouchy.




Pampelišky, petrklíče, pomalu kvetoucí slivoň - koukala jsem, že letos ji snad poprvé obecní pracovníci ořezali. Ale už pár let tyto plané slivoně neplodí, ještě tak před pěti lety se tu našlo pár scvrklých švestek, tak uvidíme, co letos? 

Snad pěkné počasí vydrží, a s ním i moje dobrá nálada. 

Přeji Vám všem krásné sluneční dubnové dny, hlavně žádné nepříjemné zdravotní problémy, a užívejte sluníčka! Děkuji Vám za přečtení a komentáře, přeji krásný den, Vaše Eliss ♥

Komentáře

  1. Krásný fotky , závidím tu přírodu , protože tady ve městě jí tolik není , ale o víkendu mám v plánu zajet do jedný aleje , kde kvetou Sakury . Málokdy se trefíme přímo do plnýho květu , tak snad to vyjde . Letos je všechno nějak dřív, tak snad i tohle . Měj se hezky a užívej .

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní mraky.
    A květena.
    Jaro letos přišlo brzo.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky se moc povedly, čas utíká rychle a za chvilku budete rodina větší o jednoho človíčka. Moc zdravím a přeji hodně moc zdravíčka. pá 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Fotografie jarní přírody jsou moc krásné.Líbí se mi zajímavá obloha.
    Duben bude asi aprílový.U nás tedy od pondělí prší.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Eliss, držím palce, ať je vše dobré. A ono to utíká, zvlášť když máš pořád co dělat. Hezké dubnové dny přeji a hodně procházek a málo starostí

    OdpovědětVymazat
  6. Letos je opravdu nezvykle teplo. Nemůžu říci, že by mi to osobně vadilo, ale pro přírodu to myslím ideální není. Vždyť teď o víkendu má být jak v červnu...

    OdpovědětVymazat
  7. Letošní jaro je opravdu pěkné, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. chodítka jsou zlo, tak pozor na to :) záleží, jaké samozřejmě máte, ale nedoporučuje se to :) ale jinak je super, že nemusíte toho moc kupovat :) nám přátelé toho spoustu půjčila, takže jsme hodně ušetřili :)

    fotky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotky :) je super, že má sousedka mimčo, takže si od ní můžeš spoustu věcí odkoupit. Kdy máš termín? Často na tebe myslím. Hlavně hodně odpočívej <3 určitě všechno dobře dopadne :)!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Omluva - nemoc

 Ahoj kamarádi a čtenáři, moc se omlouvám, ale teď pár dní nebudu přidávat žádné články. Skolila mě škaredá zimní viróza, asi jsem se někde nachladila - nejspíše v práci, kdy jsem přebíhala ze studeného skladu na vyhřátou dílnu... Hrozně mě bolí v krku, hlava, klouby a mám i horečku. Už v neděli mi bylo všelijak, ale pondělí jsem celé proležela v posteli, a hlavně jsem strašně unavená, pořád bych jen spala... Zatím jsem si vzala pondělí a úterý dovolenou, zítra jdu ráno k doktorce, počítám že do pátku budu mít neschopenku, tak snad o víkendu bych mohla přidat nový článek, ale uvidím... Cítím se fakt mizerně, tak doufám, že to nebude na antibiotika a je to fakt jenom virového původu. Děkuji Vám za pochopení, přeji krásné zimní dny hlavně bez nemoci, Vaše Eliss ♥ Koupila jsem si v lékárně horký nápoj a beru Acylpyrin. Žofka se mnou leží celý den, docela určitě ví, že mi není dobře a je příjemné ji mít u sebe.

Dnešní kontrola

 Dneska ráno jsem musela vstávat už v šest, protože jsem byla objednaná na kontrolu po třech týdnech na gynekologii. Ale stejně jsem byla vzhůru už od čtyř, se spánkem to mám teď takové rozhozené - jednou spím do osmi, pak zase vstanu už ve čtyři. Ale často to pak dospím i přes den. V sedm hodin jsem se vypravila na zastávku, bez snídaně, v batůžku pečlivě zavázanou skleničku s močí. No nebylo mi ráno moc dobře, jelikož jsem nesnídala, ale čekaly mě ještě odběry, a na ty se musí nalačno. V čekárně už přede mnou čekaly tři pacientky. Potěšilo mě, že jsem potkala kamarádku ze střední, která byla o ročník níž, dřív jsme spolu párkrát zašly na kávu, ale dlouho jsme spolu nemluvily, ani jsme si nepsaly. Dost mě překvapila sdělením, že má před maturitou - vždyť už dávno musela skončit, to mi nesedělo do počtu. A tak se rozpovídala o svých zdravotních problémech, kdy musela akutně na operaci s naštěstí nezhoubným nádorem na žlučníku.  A kvůli rekonvalescenci po operaci tak samozřejmě nedoděla

Dnešní kontrola u doktora

 V minulém článku, který pojednával o mých zdravotních potížích spojených s bušením srdce, tlakem v hlavě a pískání v uších, jsem zmiňovala, že dnes mám jít na kontrolu - doktor na pohotovosti to zdůrazňoval. Moje obvodní má opět dovolenou, takže jsem musela za zastupující lékařkou do nemocnice. Potíže nijak extra neustoupily. Včera v noci jsem nemohla vůbec usnout. Pořád se mi do hlavy vkrádaly špatné myšlenky - určitě umřu, srdce mi najednou přestane pracovat... Nemohla jsem tyto strašné věci dostat ven pryč z hlavy. K tomu se samozřejmě přidalo i bušení srdce. Tlaky v hlavě ale trochu povolily, i to pískání už je o něco snesitelnější. Ráno jsem tedy šla na autobus do města, a z autobusáku mi navazoval rychlý spoj do nemocnice. V čekárně nikdo nebyl, takže jsem jako při své minulé návštěvě vložila kartičku pojišťovny do přístroje, zmáčkla na displeji účel návštěvy, a sedla si do čekárny. Za chvíli už pro mě přišla sestra. Předala jsem jí svou lékařskou zprávu a vysvětlila, proč tu js