Přeskočit na hlavní obsah

Omluva - nemoc

 Ahoj kamarádi a čtenáři,

moc se omlouvám, ale teď pár dní nebudu přidávat žádné články. Skolila mě škaredá zimní viróza, asi jsem se někde nachladila - nejspíše v práci, kdy jsem přebíhala ze studeného skladu na vyhřátou dílnu... Hrozně mě bolí v krku, hlava, klouby a mám i horečku. Už v neděli mi bylo všelijak, ale pondělí jsem celé proležela v posteli, a hlavně jsem strašně unavená, pořád bych jen spala...

Zatím jsem si vzala pondělí a úterý dovolenou, zítra jdu ráno k doktorce, počítám že do pátku budu mít neschopenku, tak snad o víkendu bych mohla přidat nový článek, ale uvidím... Cítím se fakt mizerně, tak doufám, že to nebude na antibiotika a je to fakt jenom virového původu.

Děkuji Vám za pochopení, přeji krásné zimní dny hlavně bez nemoci, Vaše Eliss ♥


Koupila jsem si v lékárně horký nápoj a beru Acylpyrin. Žofka se mnou leží celý den, docela určitě ví, že mi není dobře a je příjemné ji mít u sebe.

Komentáře

  1. Taky jsem byla nemocná - počasí je teď na to jako dělané, takže jsem si poležela nadopovaná Coldrexem, který mi pomohl. Věřím, že i tobě pomůže. Ať je ti lépe. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Elis, přeji ti brzké uzdravení, hlavně to vylež a odpočiň si.

    OdpovědětVymazat
  3. Není důvod se omlouvat , psaní članků přece není povinnost :) . Žofka je určitě ta nejlepší společnice .

    OdpovědětVymazat
  4. Eliss přeji hlavně brzké uzdravení. Já také nemám příspěvky každý den. Blogy jsou pro radost ne pro povinnost. Měj se hezky, pořádně to vypoť a odpočiň si, at jsi brzy FIT.

    OdpovědětVymazat
  5. Eliss, důležité je, aby ti bylo zase dobře, článků bude určitě ještě hodně. Opatruj se, Žofka to je přítel nejvěrnější, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji brzké uzdravení.Zrovna jsem četla,co toho je.Ač zdravá nedávám příspěvky každý den,hlavně neotvírám ani PC.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Eliss, přeji ti brzké a úplné uzdravení a moc mě potěšilo, že tvůj pejsek je Žofka, měli jsme za mého dětství taky Žofku, ale jezevčici.
    Jiřinaz z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ať jsi brzy fit. Hlavně nic neuspěchej ! Pořádně to vylež !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Já už se obával, že pejsek dostal tu americkou nemoc! Tak se uzdrav a žádný kvalt. Přeju pěkný Sdvent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Advent! Ještě nyní mám tuhé prsty z dnešních -7 pod nulou. :-)

      Vymazat
  10. Mám dobrou zprávu, ten robot už tvůj blog nehlídá. Ale já se rozhodl během tvé indispozice hlídat za tebe vyhledavače Seznam a Centrum. A jsem z toho fakt otráven. Pak jsem zabrousil do zemí sousedních a zjistil jsem, že jejich zpravodajství je vyvážené a odpovídá realitě. U nás to jsou jen samá vypíchnutá negativa až hate! Takže Seznam a Centrum už ani nebudu otvírat... Měj se moc hezky a okřívej. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Eliss přeju Ti brzké uzdravení, opatruj se ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak brzy vyzdrav, ať se můžeš radovat ze sněhové nadílky.

    OdpovědětVymazat
  13. Elis, taková mladá, a tak často zkoušená se zdravím. Kéž by ti příroda dala sílu porazit všechny neduhy.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dnešní kontrola

 Dneska ráno jsem musela vstávat už v šest, protože jsem byla objednaná na kontrolu po třech týdnech na gynekologii. Ale stejně jsem byla vzhůru už od čtyř, se spánkem to mám teď takové rozhozené - jednou spím do osmi, pak zase vstanu už ve čtyři. Ale často to pak dospím i přes den. V sedm hodin jsem se vypravila na zastávku, bez snídaně, v batůžku pečlivě zavázanou skleničku s močí. No nebylo mi ráno moc dobře, jelikož jsem nesnídala, ale čekaly mě ještě odběry, a na ty se musí nalačno. V čekárně už přede mnou čekaly tři pacientky. Potěšilo mě, že jsem potkala kamarádku ze střední, která byla o ročník níž, dřív jsme spolu párkrát zašly na kávu, ale dlouho jsme spolu nemluvily, ani jsme si nepsaly. Dost mě překvapila sdělením, že má před maturitou - vždyť už dávno musela skončit, to mi nesedělo do počtu. A tak se rozpovídala o svých zdravotních problémech, kdy musela akutně na operaci s naštěstí nezhoubným nádorem na žlučníku.  A kvůli rekonvalescenci po operaci tak samozřejmě nedoděla

Dnešní kontrola u doktora

 V minulém článku, který pojednával o mých zdravotních potížích spojených s bušením srdce, tlakem v hlavě a pískání v uších, jsem zmiňovala, že dnes mám jít na kontrolu - doktor na pohotovosti to zdůrazňoval. Moje obvodní má opět dovolenou, takže jsem musela za zastupující lékařkou do nemocnice. Potíže nijak extra neustoupily. Včera v noci jsem nemohla vůbec usnout. Pořád se mi do hlavy vkrádaly špatné myšlenky - určitě umřu, srdce mi najednou přestane pracovat... Nemohla jsem tyto strašné věci dostat ven pryč z hlavy. K tomu se samozřejmě přidalo i bušení srdce. Tlaky v hlavě ale trochu povolily, i to pískání už je o něco snesitelnější. Ráno jsem tedy šla na autobus do města, a z autobusáku mi navazoval rychlý spoj do nemocnice. V čekárně nikdo nebyl, takže jsem jako při své minulé návštěvě vložila kartičku pojišťovny do přístroje, zmáčkla na displeji účel návštěvy, a sedla si do čekárny. Za chvíli už pro mě přišla sestra. Předala jsem jí svou lékařskou zprávu a vysvětlila, proč tu js